אנה ברסקי: "פוטין בדילמה, או לרדת מהעץ או לתקוף בכל העוצמה"

אסתי פלד No Comments on אנה ברסקי: "פוטין בדילמה, או לרדת מהעץ או לתקוף בכל העוצמה"

הפרשנית אנה ברסקי מעריכה בריאיון ל"מהדורה המרכזית" כי פוטין לא לקח בחשבון את העוצמה של ההתנגדות האזרחית באוקראינה למלחמה שהוא מנהל מעל הראש של זלנסקי

צילום: ויקיפדיה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפרשנית אנה ברסקי התראיינה הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן וסיפרה על התקשורת בעידן הנוכחי שמסקרת את המלחמה, "באופן כללי בשעת מלחמה כל כלי תקשורת, לכן צריך לראות את כל התמונה הגדולה, ולכן התקשורת הבינלאומית שמסקרת את המלחמה. אני חושבת שהיום יש את הרשתות החברתיות וזה המרכיב החדש שופך הכל, הרבה משתמשים מעלים על בסיס שעתי וכל דקה סרטונים שאיתם אתה מרכיב את הפאזל וזה מוסיף".

להערכה של ברסקי, "אני מניחה שהתוכנית המקורית של פוטין די השתבשה, כשראינו את המסר בשבוע שעבר שאמר לחיילים תעשו מהפכה צבאית ונדבר איתכם וניסה ללכת מעל הראש של זלנסקי. ככל הנראה פוטין תכנת כיבוש מהיר בתוך יומיים ולהביא נשיא בובה שיישר קו עם רוסיה, והם לא לקחו בחשבון את התנגדות האזרחית".

פוטין לא לקח בחשבון עד הסוף את ההליך לכיבוש, "האוקראינים בשונה מהרוסים רואים את המדינה שלהם נכבשת על ידי אוייב, וזה פקטור שפוטין פחות לקח בחשבון. עוצמת המתקפה של פוטין הייתה מאוזנת כי הוא חשב שזה יהיה קל. עכשיו אם שאתה מרים ידיים ויוצא פחות גבר גבר ומנסה לרדת מהעץ, או שאתה תוקף בכל הכוח בעוצמה קשה להראות שאתה מעצמה ולכן זה כרגע הדילמה".



0 תגובות